Blogroll

Tuesday, May 22

telah terbayar tanpa sedar

animnme86





Assalamualaikum...dh lama tak meng"update" blog ni...ermmm...
hari ini adalah hari yang paling penat (rasanya)
dari pagi drive sampai petang...
(manual )
ke hulu dan ke hilir...
dengan cuaca yang tak menentu...
alhamdulillah pg hujan...
sempana 1 Rejab mungkin..
:))
Alhamdulillah..

tapi kepenatan yang dirasai tak terasa..
tapi seronok...
happy..
gembira..
tak tau kenapa...
 ;))

kepenatan telah berbayar..

macam mana??
bagaimana??
saya pn tak ada jawapan yang specific...

maybe saya rasa seronok dengan apa yang saya lakukan hari ini..
maybe saya betul-betul menghargai hari ini
yang mana sy sendiri tak tahu sy akan alaminya semula atau tidak

tetiba terfikir..
sempatkah saya melalui Ramadhan yang bakal menjelma?
masihkah ada waktu saya untuk melalui nya?
dapatkah sy rasa keseronokan bulam Ramadhan kali ini?


*alhamdulillah untuk hari ini dan sebelumnya*


cantikkan gambar ni? ;))



Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment