Blogroll

Thursday, March 8

need someone to talk to




I need someone to talk to...
someone that I can believe on his/her
BUT the question is WHO????

pity me...
='((

I also can't tell to 'someone'
no...
never...

this is soo secrets
may hurt anybody...
i feel so depressed
='((
sobsobsob
i feel like crying

sakitnyaaa
sakit rasa hati dan perasaan ni...
terlalu sakit...
orang lain tak pernah mengetahui akan kesakitan ini....
aku hanya memendam...
aku sendiri tak tahu sampai bila akan ku pendam apa yang aku rasa

kadang-kadang kita terpaksa terima benda yang pahit ni..
sampai bila, kita tak ada jawapannya...

betul-betul tak faham dengan hal ni
aku tak pernah menyakitinya..
aku tak pernah tak berbuat tak baik dengannya...
sedihhh....sedih sgt...


andai aku bercerita pon, mereka tak akan faham...

aku perasaan keadaan ini selepas satu kejadian...
hambar...
sangat hambar....

aku cuba untuk tidak membenci sebenci2nya
aku cuba untuk menerima walau
sakit setiap kali melihat .......
hurmmm....




im trying for being nice to "u"
as I can...
if 1 day I can't accept u  in my life..
please go faaaar away from me...
if 1 day I will have to accept your presence, 
please pretend to do good with me...

don't worry...I will not hate u
I will always pray we will be very good relationship

InsyaAllah...
 "In this world not everyone will accept our parts, except Allah"

~this is my destiny~







Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment